Híreink

Hétköznapok box utcája, avagy álmaink valóságos szervize

2011. november 28.

Aki már költözött, az tudja, hogy minden költözés együtt jár a dolgok egyfajta átértékelésével. Nincs ez másképp akkor sem, ha a cég költözik, pontosabban szólva új telephelyre teszi át tevékenységének nagy részét. Nálunk sem történt ez másképp. Már akkor tudtuk, hogy ez a szerviz több lesz, mint a markazi, amikor először megláttuk a gyöngyösi telephelyet. Nem is helyet láttuk, hanem a lehetőséget. A mi hétköznapi boxutcánkat.

Bővebben

Akár el is kobozhatják a radarjelzőt Németországban

2011. november 28.

Tilos a radarjelző használata Németországban, erre hívta fel a figyelmet legutolsó jelentésében az ADAC. Ráadásul nemcsak ezek a készülékek kerültek tiltólistára, hanem azok a navigációs berendezések és mobiltelefonok is, melyek a telepített trafipaxokra figyelmeztetnek.

Bővebben

BuBi - indulhatnak a közbringák Budapesten

2011. november 28.

Ha minden a tervek szerint alakul, 2013 tavaszán Budapest belvárosának utcáira kerülhetnek a közbringák. Mivel már több mint 300 ilyen rendszer működik a világon, volt honnan példákat, tapasztalatokat és ötleteket meríteni a budapesti rendszerhez.

Bővebben

Látás és a vezetés

2011. november 28.

Az utóbbi időben felmérések kimutatták, hogy minden ötödik embernek olyan látási zavara van, amely akadályozza a vezetésben. Szerencsére megfelelő szemészeti segítséggel majdnem minden jogosítvánnyal rendelkező megfelel a biztonságos vezetés kritériumainak. A vezetők jó látása döntő tényező a biztonságos közlekedés során – a vezetők kritikus döntéseinek 90 százaléka a látáson alapul. Sajnos a sofőrök nagy része nincs igazán tisztában azzal, hogy mennyire összefügg a jó látás a jó vezetéssel.

Bővebben

Elkészült a közúti áru- és személyszállítási rendelet tervezete

2011. november 28.

A közúton árut vagy személyeket szállító cég csak akkor tevékenykedhet, ha mind a cég és mind a vezetői is jó hírnevűek - egyebek mellett ezt is tartalmazza a kormány honlapján megjelent kormányrendelet-tervezet.

Bővebben

Viták kereszttüzében az óriáskamion

2011. október 27.

Németországban több mint 25 méter hosszú kamionokat próbálnak ki a forgalomban, a jövő tavasszal kezdődő vizsgálatban 400 darab országúti óriással tesztelik a Gigaliner (gigakamion) néven is ismert EuroCombi koncepciót.

Bővebben

Adatbázis készül az autók előéletéről

2011. október 27.

Jövő év második felére megszülethet a használt autók kártörténetét rögzítő adatbázis, amelytől az Autós Nagykoalíció és a Gépjármű-importőrök Egyesülete az autókereskedelem megtisztulását várja.

Bővebben

Bioetanollal működő magyar jármű lett a győztes Spanyolországban

2011. október 27.

Bioetanol meghajtású autójukkal fölényesen megnyerték kategóriájukban az alternatív hajtású járművek versenyét a kecskeméti Főiskola diákjai a spanyolországi Cartagenában. A diákok által készített autó egy liter üzemanyaggal 1335 kilométer teljesítményre volt képes.

Bővebben

Eltűnnek a jogellenes reklámtáblák az utak mellől

2011. október 27.

A közutak kezelőinek fel kell mérniük a jogellenes reklámtáblákat, majd előbb az ingatlan tulajdonosokat, ha azok nem lelhetők fel, akkor a reklám célú berendezések tulajdonosait kell felszólítaniuk azok eltávolítására - egyebek mellett ezt tartalmazza a legújabb Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet.

Bővebben

Javítja a levegő minőségét és a versenyképességet a részecskeszennyezés csökkentése

2011. október 27.

A kormány most elfogadott intézkedési programja a részecskeszennyezés - többek között szálló por szennyezés - csökkentésére nemcsak a levegő minőségét javítja, hanem növeli a magyar települések és így az egész ország versenyképességét is - vélekedik a programról a Levegő Munkacsoport.

Bővebben

Maximalizálnák a baleseti adó felső határát

2011. október 27.

A kormány már most módosítaná a baleseti adó bevezetéséről szóló törvényt annak érdekében, hogy a fuvarozókra rakodó újabb teher ne okozzon áremelkedést az alapvető élelmiszerek piacán.

Bővebben

A megújulás éve

2011. szeptember 22.

Az idei nyáron a K&V minden munkatársának bőséggel volt része változásban. Gyönyörű helyen fekvő, Markaz határában működő telephelyünkről beköltöztünk Gyöngyös városába. Persze Markazt sem hagytuk el teljesen, hiszen továbbra is ott üzemel szervizünk, autómosónk és benzinkutunk, de teljes fuvarozási és szállítmányozási tevékenységünk központjává Gyöngyös vált. A váltás oka, hogy egyszerűen kinőttük eddigi helyünket, s ezért nem haboztunk megragadni a lehetőséget, hogy új helyszínen, Gyöngyösön megnyissuk új fióktelepünket.

Bővebben
28 29 30 31 32 33 34 35 36