A K&V tavaszi jelentős gépjárműflotta-fejlesztése keretében májusban megérkeztek új pótkocsijaink is: 6 db KÖGEL tipusú ponyvás nyerges és 4 db SCHMITZ tipusú dobozos félpótkocsival bővült teherkapacitásunk.
BővebbenNyolc pályázó közül a horvát Hidroelektra Niskogradnija tette a legjobb ajánlatot az M7-es utolsó, még hiányzó, a Mura folyó feletti hidat tartalmazó Letenye-országhatár közötti szakaszának megépítésére.
BővebbenÁprilistól az autópályákon kívül több főútvonal is fizetőssé vált a D4 kategória járművei számára, ami nem csak a fuvarozók életét nehezíti meg, de néhány érintett települését is. Lássuk melyek ezek a szakaszok.
BővebbenA műszaki vizsgálóállomásoknak 2007. május 1-től biztosítania kell az integrált vizsgálatot is támogató műszaki vizsga-szoftver működtetéséhez szükséges technikai, technológiai és humán feltételeket. A feltételek maradéktalan teljesüléséig a műszaki vizsgáztatás tevékenység végzésének joga felfüggesztésre kerül.
BővebbenAusztriában drágul az autópálya-használat július 1-jétől: átlagosan 4,2 eurócenttel kilométerenként, a jelenlegi 22,7 centről 26,9 centre - jelentette be közös sajtótájékoztatón hétfőn Alfred Gusenbauer kancellár és Werner Faymann közlekedési miniszter.
BővebbenA 2007. április 1-jei új módosító jogszabály értelmében ez évben különböző változások lépnek életbe a KRESZ-ben. Ezek közül a legfontosabbakat gyűjtöttük most össze.
BővebbenAz április 21-én Litvániában megrendezett Kyokushin Karate Európa Bajnokságon arattak a magyar kyosok.
Bővebben2007. május 1-től megváltozik a gépjárművek és pótkocsik időszakos műszaki vizsgálatának rendje.
BővebbenÁprilis 28-29-én Visontán tartják az idei Országos Motocross Bajnokságot, ahol a K&V Motorsport Egyesület csapata is rajthoz áll.
BővebbenA K&V flottáját bővítő 25 db DAF XF105-ös nyergesvontatóból áprilisban már megérkezett telephelyünkre 15, és májusban várjuk a maradék 10-et is. A bővüléssel egy időben minden autónkba beszereljük a GPS-t.
Bővebben2007. április 11-én lép hatályba teljes körűen Magyarországon is az Európai Parlament és a Tanács 561/2006/EK rendelete a közúti szállításra vonatkozó egyes szociális jogszabályok összehangolásáról, a gépjárművezetők vezetési és pihenő idejének szabályoz A rendelet alapvető célja, hogy a közúti fuvarozást végző alkalmazottak szociális helyzete, valamint az általános közúti közlekedési biztonság javuljon.
BővebbenAz európai sofőrök bevallottan gyorsan hajtanak és esznek a volán mögött – mégis „jó sofőrnek” tartják magukat .
Bővebben