A nők jobban parkolnak, mint a férfi autósok - erre a régi előítéleteket eloszlató következtetésre a lehető legilletékesebb cég, a legnagyobb brit parkolóház-hálózatot üzemeltető NCP jutott saját felmérése alapján.
A hétfői Daily Mail beszámolója szerint az NCP szakértői a cég parkolóházaiban végezték el a vizsgálatot 2500 autós bevonásával, számos minőségi kritérium figyelembevételével. Az összesítés kimutatta, hogy a megszerezhető 20 pontból a hölgyvezetők átlagosan 13,4-et, az urak 12,3-at gyűjtöttek.
Az első vizsgált kritérium az volt, hogy az autósok egyáltalán észreveszik-e a kínálkozó parkolóhelyeket. A felmérés alapján a férfi autósok hajlamosabbak arra, hogy türelmetlenségükben elhajtsanak egy szabad hely mellett, míg a körültekintőbben vezető nők alkalmasabbnak bizonyultak egy-egy üres parkolóhely megtalálására, vagy annak észrevételére, hogy egy másik autós éppen távozni készül a parkolóházból.
A helyes beállási módszer alkalmazásában a női autósok magasan verték férfi társaikat. A brit autóvezetői oktatás tanrendje a parkolóházi beállás esetén a tolatásos módszert részesíti előnyben, és az NCP felmérése szerint a nők 39 százaléka járt el ennek megfelelően, a férfiaknak viszont csak a 28 százaléka.
A férfi autósoknak a hanyagság is sok pontjukba került. A vizsgálat kimutatta, hogy a férfiak zömét hidegen hagyja, ha autójuk kissé csálén áll a kijelölt parkolóhelyen belül, és csak 29 százalékuk hajlandó a jármű pozíciójának kiigazítására, a nőknek azonban az 56 százaléka fordít erre gondot. Márpedig az NCP pontozási módszertanában a legnagyobb súlyozást az kapta, hogy a vezetők a parkolóhelyen belül milyen helyzetben hagyták hátra kocsijukat.
Ez a különbség egyébként meglátszik a parkolási művelet hosszán is: a női vezetők átlagosan 21 másodpercet töltenek egy-egy beállással, a férfiak azonban 16 másodperc alatt letudják a parkolás gondját. Az NCP ennek alapján elvégzett számításai szerint az autós hölgyek életük során 12 napot töltenek parkolással, a férfiak kilencet.
Az NCP szakértői azt is megfigyelték, hogy a férfiak - ha női utasuk van - szeretnek felvágni parkolási tudásukkal: gyakori ugyanis, hogy ilyen esetben szűk helyre próbálják bepréselni az autót, akkor is, ha a közelben vannak tágasabb, kényelmesebben elfoglalható szabad parkolóhelyek.
Forrás: MTI
Kedden a Mátraaljai Munkaadók Egyesületének tagvállalatai látogattak el hozzánk, hogy első kézből tapasztalják meg, milyenek egy logisztikai vállalat mindennapjai.
BővebbenMegtiszteltetés számunkra, hogy partnerünk, az EUROWAG egy átfogó cikkben mutatta be közös együttműködésünket és a K&V történetét, amely generációkon átívelő sikereinkről, a fenntartható logisztika iránti elkötelezettségünkről és a hazai piac kihívásairól is szól.
BővebbenA hatékonyság és fenntarthatóság jegyében 10 új IVECO S-Way nyergesvontatóval bővült belföldi fuvarozási flottánk! Az új járműveket hétfőn az ETV Truck csapatától vettük át, akiknek szakértelmében és megbízhatóságában ismét maximálisan megbíztunk.
BővebbenMi, a K&V-nél, munka közben ki nem állhatjuk a csúszást – legyen szó akár határidőkről, akár rakományokról. De most hétvégén, Szlovákiában, Donovalyban, örömmel csúsztunk – méghozzá a sípályákon!
BővebbenIdén február 1-én került megrendezésre a Dr. Fejes András Sport- és Rendezvénycsarnokban a III. Gyöngyösi Jótékonysági Sportbál, melyen kollégáink is részt vettek. Ez az esemény különösen közel áll hozzánk, hiszen a K&V-nél a mozgás és annak öröme a munkavállalói jólét egyik legfontosabb alappillére.
BővebbenÜzletfejlesztési vezetőnk, Varga Viktor szerdán részt vett az IVECO BUS magyarországi importőrének, az ECO-tech visiON Kft.-nek a buszbemutatóján, ahol két igazán figyelemreméltó modellt mutattak be: az IVECO Daily Glance Tourism és az IVECO EVADYS turistabuszokat.
Bővebben