Megosztás:

IRU diploma átadó

2018. május 29.

Idén három munkatársunk részesült a hivatásos gépkocsivezetőknek adható legrangosabb elismerésben, az IRU-díjban.

Több mint fél évszázados hagyomány, hogy a legkiválóbb magyar hivatásos gépkocsivezetőket az IRU tagszervezeteként – munkaadóik felterjesztése alapján – az MKFE elismerheti. A sok éves teljesítmények alapján idén a K&V Logstic Solutions gépjárművezetői gárdájának három tagja érdemelte ki az IRU diplomát és az aranyjelvényt. Az IRU (International Road Transport Union) 1967 óta minden évben díszoklevéllel tünteti ki — tagegyesületei ajánlására — azokat a gépkocsivezetőket, akik belföldi vagy nemzetközi forgalomban hosszú évek óta kifogástalanul, példamutatóan végzik munkájukat. Az elismerést azok a gépkocsivezetők kaphatják meg, akik nem okoztak balesetet saját hibájukból, és minden rájuk vonatkozó előírást betartottak hazájukban és más
országokban is, s legalább egymillió kilométert tettek meg nemzetközi forgalomban, ezáltal öregbítve a szakma hírnevét. Ezúton gratulálunk Bényi Attilának, Födő Istvánnak és Sztruhár Istvánnak, akik magas színvonalú teljesítményükkel, több éve a K&V csapatát erősítve, kiérdemelték ezt a megtisztelő elismerést.

Vissza
Kapcsolódó anyagok
  • IRU diplomát kaptak gépjárművezetőink
  •  

    Aktuális híreink

    2020-tól emelkednek az autópályadíjak Ausztriában

    2019. október 15.

    Az ASFINAG közleménye szerint 2020. január 1-jétől az inflációhoz kapcsolódóan, mintegy 2,1 százakkal emelkednek a 3,5 tonna össztömeget megahaladó tehergépjárművekre és autóbuszokra megállapított úthasználati alap-kilométerdíjak Ausztriában.

    Bővebben

    Új vontatók érkeztek

    2019. október 14.

    Járműparkunk 2 db DAF XF EURO6 Super Space Cab (mega) vontatóval bővült.

    Bővebben

    Pályaorientációs nap Cégünknél

    2019. október 8.

    Pályaorientációs nap a K&V Kft-nél

    Bővebben

    A személyszállítás története

    2019. szeptember 30.

    Kedves Olvasóink! Múlt havi cikkünket – melyet a zeppelin léghajónak szenteltünk – azzal zártuk, hogy az a légijármű, melyet a Wright-fivérek találtak fel, hosszabb távon jóval sikeresebbé tudott válni.  Az emberiség repülésről szőtt évezredes álma nekik köszönhetően valósult meg, és indult el máig tartó, ígéretes perspektívák előtt álló diadalútjára.

    Bővebben

    A személyszállítás története

    2019. szeptember 2.

    A személyszállítás történetével foglalkozó minisorozatunkban jártunk már földön, vízen, most pedig felereszkedünk a levegőbe is. Az emberiségnek mindig is nagy vágyálma volt a repülni tudás. Gondoljunk csak Daidalosz és Ikarosz történetére, vagy épp a reneszánsz géniuszára, Leonardo da Vincire. Ám csak a második ipari forradalom technikai újításai tették először lehetővé a 19-20. század fordulóján, hogy ez az álom valósággá váljon. Bár a „végső győztes” az amerikai Wright-fivérek által megkonstruált repülőgép lett, a levegőben történő személyszállítás mégsem velük indult, hanem egy - ma már inkább csak furcsa alakjáról emlékezetes  - magyar találmánnyal, a zeppelin léghajóval….

    Bővebben

    A személyszállítás története

    2019. augusztus 1.

    Az omnibusz szó hallatán bizonyára sokan automatikusan elkezdenek dúdolni egy közismert slágert: „Éjjel az omnibusz tetején – emlékszel, kicsikém? – de csuda volt!” Ami a híres pesti sanzont illeti, Zerkovitz Béla, a magyar kuplé megteremtője írta és a Csókos asszony című operettben csendült föl először 1926-ban, három esztendővel azelőtt, hogy a megénekelt személyszállító eszköz végleg eltűnt a pesti utcákról. Nemcsak dalban, prózában is feltűnik ez a maga korában rendkívül népszerű jármű, például Az omnibusz utasai c. Aragon regényben, vagy Arany János Epilógus c. versében: Az életet már megjártam. /Többnyire csak gyalog jártam, /Gyalog bizon’…/Legfölebb ha omnibuszon. Mai témánk a 19. század eme közkedvelt utasszállító alkalmatossága lesz.

    Bővebben