Folytatódik a téli leállás után a dél-balatoni vasútfejlesztés: Szántód-Kőröshegy-Balatonszentgyörgy szakaszának korszerűsítése, valamint a Fonyód-Kaposvár szakasz felújítása, a beruházás az utolsó szakaszába érkezett – jelentette be a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF).
A NIF korábbi tájékoztatása szerint a Szántód-Kőröshegy-Balatonszentgyörgy közötti 53 kilométer szakasz fejlesztését, valamint a Kaposvár-Fonyód vasútvonal korszerűsítését a nyertes pályázó nettó 72,38 milliárd forintért vállalta 2016 tavaszán, a kivitelezési munkák akkor kezdődtek. A beruházáshoz 85 százalék uniós és 15 százalék hazai forrást vonnak be.
A Fonyód-Balatonszentgyörgy közötti szakaszon már januárban folytatódtak a gyalogos átjárók, zajárnyékoló falak, vasúti pályát víztelenítő árkok építésének befejező munkálatai. Siófokon február 1-jén kezdődtek meg, és várhatóan június végéig tartanak a peronok átépítési munkálatai. A kivitelezés ideje alatt a vonatok menetrend szerint közlekednek. Március 1-jén kezdődik és június közepéig tart Lepsény vasútállomásának részleges átépítése, valamint új peronjának megépítése.
Szántód-Kőröshegy-Balatonszentgyörgy között, a terveknek megfelelően áprilisban, éjszakai vágányzárak ideje alatt zajlik a megépült vasúti pálya technológiai szabályozása. A végleges tereprendezés, és az utak önkormányzatokkal egyeztetett módon történő helyreállítása június végéig várható. A Kaposvár-Fonyód vonalon januártól utómunkálatok folynak. Márciustól előreláthatólag június közepéig éjszakánként vágányzár mellett vágányszabályozási, kitérő-szabályozási és zajvédő fal építési munkálatok zajlanak majd.
A kivitelezés a tervek szerint ősszel fejeződik be teljesen, de az idegenforgalmi főszezonban már nem várható korlátozás a menetrendben – jelezték. A fejlesztés eredményeként Budapest és Keszthely között további 10 perccel csökken a menetidő, Kaposvárról Fonyódra pedig a mostani 75-80 perc helyett 55 perc alatt el lehet majd elérni.
A kivitelezést a Déli-part 2016 Konzorcium (R-Kord Építőipari Kft., V-Híd Zrt., Swietelsky Vasúttechnika Kft.) végzi.
Forrás: www.magyar-logisztika.hu
A hatékonyság és fenntarthatóság jegyében 10 új IVECO S-Way nyergesvontatóval bővült belföldi fuvarozási flottánk! Az új járműveket hétfőn az ETV Truck csapatától vettük át, akiknek szakértelmében és megbízhatóságában ismét maximálisan megbíztunk.
BővebbenMi, a K&V-nél, munka közben ki nem állhatjuk a csúszást – legyen szó akár határidőkről, akár rakományokról. De most hétvégén, Szlovákiában, Donovalyban, örömmel csúsztunk – méghozzá a sípályákon!
BővebbenIdén február 1-én került megrendezésre a Dr. Fejes András Sport- és Rendezvénycsarnokban a III. Gyöngyösi Jótékonysági Sportbál, melyen kollégáink is részt vettek. Ez az esemény különösen közel áll hozzánk, hiszen a K&V-nél a mozgás és annak öröme a munkavállalói jólét egyik legfontosabb alappillére.
BővebbenÜzletfejlesztési vezetőnk, Varga Viktor szerdán részt vett az IVECO BUS magyarországi importőrének, az ECO-tech visiON Kft.-nek a buszbemutatóján, ahol két igazán figyelemreméltó modellt mutattak be: az IVECO Daily Glance Tourism és az IVECO EVADYS turistabuszokat.
BővebbenA K&V ismét felkerült a Heves Vármegyei TOP 50 kiadványba, mely a Heves Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara, valamint az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem együttműködésével készült, és a 2023-as lezárt üzleti év alapján mutatja be a megye gazdaságának fő folyamatait és elemzi a különböző méretű vállalkozások teljesítményét.
BővebbenJanuár 6-án, az év első hétfőjén kollégáink máris példát mutattak, és vérüket adták a gyöngyösi telephelyünkön szervezett véradáson.
Bővebben