Az EU-ban egységesen kötelező autópálya-használati díj bevezetését javasolja az Európai Bizottság német tagja.
Günther Oettinger energiaügyi biztos a Welt am Sonntag című vasárnapi német lapban megjelent interjúban a külföldi autósokat terhelő németországi autópályadíj tervével kapcsolatban azt mondta, a brüsszeli testület közlekedésért felelős tagja kételkedik a berlini vezetés elgondolásának jogszerűségében, és amikor majd elkészül a törvényjavaslat, a bizottság megvizsgálja, hogy a tervezett szabályok nem jelentenek-e diszkriminációt – számolt be róla a Híradó.hu. Ugyanakkor a külföldiek hátrányos megkülönböztetésének lehetőségét hordozó német koncepció körüli vitánál „jobb lenne, ha inkább elkezdődne a vita az egész EU-ban érvényes autópályadíjról” – jegyezte meg Oettinger, hozzátéve: a unió belső határainak nyitottságát tekintve „groteszk lenne, ha 28 különböző rendszert vezetnének be”. A közös útdíjrendszer révén szerzett bevételt azonban nem a közös kasszába, hanem a tagországok költségvetésébe kellene irányítani – mondta az uniós végrehajtó intézmény német tagja.
A német közlekedési minisztérium tervei szerint az idén megalkotják a külföldi autósokat terhelő sztrádahasználati díj bevezetéséhez szükséges jogszabályokat, és 2016-ban elindítják a rendszert.
A csaknem 13 ezer kilométeres német autópálya-hálózat használatáért a 12 tonna össztömeg feletti tehergépjárművek után már 2005 óta fizetni kell, és 2012-ben több mint ezer kilométernyi főutat is fizetőssé tettek. 2015-től a 7,5 tonna össztömeg feletti tehergépjárművek után kell majd fizetni, és 1000 kilométerrel növelik a díjfizetési kötelezettség alá vont szakaszok hosszát a kétszer kétsávos autóutak hálózatában.
2023. május 19-én telephelyünkre látogattak a Vak Bottyán János Katolikus Műszaki és Közgazdasági Technikum Gazdálkodás és menedzsment szakos 10. osztályos tanulói. Munkatársaink segítségével tanulmányaikhoz kapcsolódóan betekintést nyerhettek a logisztika folyamataiba.
BővebbenEzúttal nem áruval, hanem friss szakmai élményekkel feltöltődve tértek haza kollégáink Münchenből a múlt héten. Itt rendezték meg ugyanis 4 év kihagyás után a nemzetközi Transport Logistic kiállítást 125 ország részvételével, melynek témái a fenntarthatóság és zöld jövő voltak.
BővebbenIdén tizenhat éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság idén 16. alkalommal ült össze, mely márkánkat a K&V Logistic Solutions-t, érdemesnek találta a Business Superbrands 2023 védjegy viselésére.
BővebbenFerenc Pápa látogatására szállítottuk Markaz Egyházközösség híveit.
BővebbenA Logisztika Napjának keretében belül a Gyöngyössolymosi Nagy Gyula Katolikus Általános Iskola 7. osztályos diákjait fogadtuk.
BővebbenSzemélyszállítási flottánk 10 db 9 fős Ford Custom személygépjárművel bővült.
Bővebben