A használatot követő útdíj-fizetési lehetőséget vezet be a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. a stabil üzleti vállalkozások részére - tájékoztatta a NÚSZ kommunikációs vezetője az MTI-t. Az erre vonatkozó kérelmeket 2014. január 6-tól fogadja be a társaság, így az utólagos fizetést február elejétől vezetik be a megbízhatónak ítélt ügyfelek részére - közölte Róna Márta.
A társaság közleménye szerint, a fuvarozónak a kérelem benyújtásával együtt nyilatkozniuk kell arról, hogy a cég ellen nem folyik csődeljárás, felszámolás, végelszámolás, nincs lejárt tartozása, és a megfelelő hatósági engedélyekkel rendelkezik. A 30 napos elbírálási időszak alatt a NÚSZ kiértékeli az igénylő vállalkozást, a hitelképes fuvarozókat pedig fizetőképességük alapján három csoportba sorolják. Az alacsony kockázatú ügyfélnek nem kell biztosítékot nyújtania, a közepes és a magas kockázatú ügyfeleknek viszont bankgaranciát vagy készpénzóvadékot kell letenniük az előre megállapított elszámolási időszak szerint. Ez lehet heti, kétheti, vagy akár havi elszámolás - közölte Róna Márta.
A HU-GO megtett úttal arányos elektronikus útdíjszedési rendszerben a 3,5 tonnánál nehezebb tehergépjárművek után kell használatarányos útdíjat fizetni.
Forrás: MTI
Járműflottánk 2 db Chereau hűtő félpótkocsival és 2 db ponyvás Renault Master teherautóval bővült.
BővebbenJárműflottánk két új DAF XG vonatóval bővült, melyek a mai napon átadásra kerültek a gépjárművezetők részére.
Bővebben2022. május 12-én került sor az ISO 9001:2015-ös Minőségirányítási és az ISO 14001:2015-ös Környezetközpontú irányítási rendszer második felügyeleti auditjára, melyet a Bureau Veritas Certification vizsgált. A tanúsító megállapította, hogy Cégünk magas színvonalon tartja fenn és folyamatosan fejleszti az Integrált irányítási rendszerét, összhangban a két szabvánnyal. A rendszer képes a követelményeknek megfelelő szolgáltatás nyújtására.
BővebbenJárműflottánk 15 db Schmitz típusú új, dobozos félpótkocsikkal bővült.
BővebbenIdén tizenötödik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely márkánkat a K&V Logistic Solutions-t érdemesnek találta a Business Superbrands 2022 védjegy viselésére. Büszkék vagyunk arra, hogy 2017, 2018, 2019, 2020 után 2022-ben immár ötödik alkalommal nyerhettük el a független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló testület bizalmát.
Bővebben