Az 2012-es év teherautójának választotta a DAF XF105-öt a holland Truckstar magazin. Minden szentnek maga felé hajlik a keze, tartja a mondás, csakhogy a magazinnál rendhagyó módon versenyeztették a kijelölt modelleket.
Hét gyártó csúcsmodelljét hasonlították össze, teljesen független, de szakmabeli bírák által. A zsűri pedig az olvasók közül került ki, több száz pályázat közül választott a szerkesztőség 21 hivatásos teherautó-sofőrt.
Ők három napon keresztül nyűtték a vontatókat hegyen-völgyön, kifejezetten a vezetési karakterisztikára és a fülke kényelmére figyelve. A tesztben csak csúcsmodellek kerültek az elérhető legnagyobb fülkével. Az elbírálók véleménye szerint a DAF hozta a legjobb teljesítményt, mivel semmilyen területen nincs gyengesége, ráadásul jól megy, jó a hangja és jó vezetni. A kabinban pedig nagy a hely, rengeteg a rakodórekesz és ebben a nyergesvontatóban volt a legkényelmesebb az ágy.
Az XF győzelméhez – azon kívül, hogy holland gyártmány – hozzájárultak az apró figyelmes ötletek is, mint például a Night Lock, mely igazán a sofőr barátjává teheti a típust.
Fotó: DAF
Forrás: kamionhirek.hu
Cégünk dolgozói évek óta lelkesen vesznek részt a Magyar Vöröskereszt által rendszeresen szervezett véradásokon, így a 2021-es év is véradással indult. 41 személy adott vért. Köszönjük dolgozóinknak az önzetlen segítséget. Adj vért és ments életet!
BővebbenNyolc munkatársunk részesült a legrangosabb elismerésben, az IRU-díjban.
BővebbenFutóink a 2020-as évben is szép eredményt értek el.
BővebbenAz Élelmiszerbank azon dolgozik, hogy az élelmiszerfelesleget eljuttassa azokhoz, akiknek erre a legnagyobb szükségük van. A K&V Kft. abban segíti az Élelmiszerbank tevékenységét, hogy az általuk gyűjtött adományok eljussanak a nélkülözőkhöz.
BővebbenAz innovációért és technológiáért felelős miniszter 41/2020. (XI. 13.) ITM rendelete módosította az útdíj mértékéről és az útdíjköteles utakról szóló 25/2013. (V. 31.) NFM rendeletet.
BővebbenA MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az eredetileg kitűzött cél az elmúlt 11 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
Bővebben