Megosztás:

…és jön 2012

2011. december 19.

Minden vég valami új kezdete. Ilyenkor évvége felé mindannyian visszatekintünk az elmúlt időszakra, és értékeljük, mi történt velünk az elmúlt év alatt. Megtesszük szokásos fogadalmainkat, hogy jövőre csak a jót folytatjuk, az összes fölösleges és nem sikerült dologgal meg majd leszámolunk, s ott hagyjuk őket emlékeink között porosodni. Ha visszanézünk 2011-es évünkre, akkor azt biztosan állíthatjuk, hogy meghatározó évvolt a K&V történetében. Fejlődésünknek egy új szakaszát éljük.

2011. úgy kezdődött, mint az összes többi. Már az előző év vége felé elterveztük fejlődésünk irányát és tempóját, meghatároztuk a fő feladatokat, s abban a hitben indultunk neki az idei évnek, hogy tudjuk, mi fog velünk történni. Persze számítottunk váratlan helyzetekre és lehetőségekre, hiszen azt az elmúlt több mint 20 év alatt azt megtanultuk, hogy a tervek arra valók, hogy tudjuk, mihez képest változik a valóság. Azt azonban egyikünk sem tudta elképzelni, hogy a K&V Markazról Gyöngyösre költözik, pontosabban új telephelyet nyitunk, s augusztustól kétlaki életmódot fogunk folytatni.

2011. számunkra a nagy átalakulás éve lett. Mikor először merült fel annak a lehetősége, hogy nyissunk új telephelyet Gyöngyösön, és szállítmányozási tevékenységünket költöztessük az új helyre, tudtuk, hogy ez egy olyan lehetőség, amit meg kell ragadnunk. Azt már tudtuk egy ideje, hogy markazi telephelyünket kinőttük, s hamarosan bővítésre lesz szükségünk, de költözésben nem gondolkodtunk. Ám egyszer csak magától elénk állt a megoldás. Nem mondom, hogy nem szeretünk gyorsan dönteni, de ez olyan horderejű döntés volt, amit alaposan végig kellett gondolnunk, de a döntést sem halogathattuk.

Sosem futamodtunk meg a feladatok elől, így természetesen belevágtunk. A gyöngyösi telephely létrehozása több szempontból is aktuális és hasznos volt. A sztrádáról közelítő kamionok és járművek így kisebb utat tesznek meg, ezzel üzemanyagot spórolnak, munkatársaink kényelmesebb körülmények között, nagyobb térben tudnak dolgozni, új szerviz üzemet is tudunk itt működtetni, s ezzel nyitni tudtunk a lakosság felé is.

A költözés a sok lehetőség mellett sok új feladatott is jelentett. Először a telephelyet saját „arcunkra” formáltuk. Kifestettük az épületeket, kialakítottuk a tevékenységünknek leginkább kényelmes belső tereket, és augusztusban indulhatott a munka. Persze az újat megszokni mindig kell egy kis idő. Mindannyiunk megszokott napirendje megváltozott már csak attól is, hogy máshová indulunk munkába. Van, aki korábban kel emiatt, van, aki 20 perccel többet aludhat.

Az új telephelyen új munkarendet is kialakítottunk. Mára mindannyian megszoktuk az új portaszolgálatot, és lassan már minden új kollégával megismerkedtünk. Akinek ez nem sikerült az elmúlt 3 hónapban, az bepótolhatta ezt a Mikulás ünnepségen, amit munkatársaink szerveztek, hogy egy kicsit kötetlenebb formában is tudjunk találkozni és beszélgetni egymással.

Az idei év a tanulás éve is volt. A fejlődés mindig új feladatokat hoz, s ez új készségeket és új tudást igényel. Úgyhogy mindannyian „beültünk a padba”, és ki-ki a saját feladatának és az elvárásoknak megfelelően fejlesztette nyelvtudását, kommunikációs készségét, vezetési ismereteit. Hiszen csak így tudunk folyamatosan magas szintű, egyre sokrétűbb és újabb szolgáltatásokat nyújtani partnereinknek

Az idei év nagy lépést jelentett a K&V Kft. történetében. Ezt tükrözi megújult arculatunk is. Hiszen ahogy visszatekintünk az elmúlt 22 évre, azt látjuk, hogy folyamatosan haladtunk előre céljaink felé. S ezt a folyamatos fejlődést és haladást tartjuk cégünk fő jellemzőjének.

A 2011-es év nemcsak egy újabb lépés a megkezdett úton, de a kezdete is egy hosszú távú megújulási folyamatnak.

Köszönjük, hogy idén is velünk tartottak! Reméljük, hogy a következő 2012-es évben is együtt dolgozhatunk, és részesei lehetünk az Ön sikereinek!

Kívánunk sikerekben és boldog gazdag Új Évet!

a K&V Kft. munkatársai

Vissza

 

Aktuális híreink

Újabb vontatók érkeztek

2019. június 17.

Cégünk folytatja járműparkja minőségi cseréjét. Megérkezett a következő 10 db DAF XF EURO6 Super Space Cab vontató, így az idén már 30 db vontató érkezett. 

Bővebben

Sikeres 2. felügyeleti audit a K&V Kft-nél

2019. június 6.

2019. május 9-10-én került sor a K&V Kft. integrált irányítási rendszerének második felügyeleti auditjára, melyet már 2017-ben a megváltozott szabványok (ISO 9001:2015 Minőségirányítási és ISO 14001:2015 Környezetközpontú irányítási rendszer) szerint tanúsítottunk. A Bureau Veritas Certification tanúsító megállapította, hogy a rendszer magas színvonalon működik és jól látható a folyamatos fejlesztés.

Bővebben

IRU diplomát kaptak gépkocsivezetőink

2019. május 30.

Az idén a K&V Logstic Solutions gépjárművezetői közül hárman érdemelték ki az IRU diplomát és az aranyjelvényt.

Bővebben

A személyszállítás története

2019. május 30.

A személyszállítás történetével foglalkozó cikksorozatunk mostani és következő fejezetében az első ipari forradalom legjelentősebb találmányainak, a gőzhajónak és a gőzmozdonynak a felfedezéséről és hatásáról, valamint magyarországi vonatkozásairól tudhatnak meg kedves olvasóink érdekességeket. Mivel a feltalálás „rangelsősége” a gőzhajót illeti meg, mostani cikkünket e közlekedési eszköznek szenteljük. Tartsanak velünk!

Bővebben

Ismét Superbrands díjas a K&V

2019. május 26.

Idén tizenötödik alkalommal ült össze a jelenleg 23 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely márkánkat a K&V Logistis Solutions-t érdemesnek találta a Business Superbrands 2019 védjegy viselésére.

Bővebben

Új Krone ponyvás pótkocsikat vásárolt a K és V Kft.

2019. május 20.

2019. május 7-én ünnepélyes keretek között vette át Varga József ügyvezető a 12 db új XL-es ponyvás Krone félpótkocsit. A járművek alvázai már új technológiájú KTL bevonattal vannak ellátva. A járművek XL, Daimler 9.5 és gumiabroncs-szállításhoz megfelelő rakományrögzítési tanúsítvánnyal is rendelkeznek. 

Bővebben