A kormány már most módosítaná a baleseti adó bevezetéséről szóló törvényt annak érdekében, hogy a fuvarozókra rakodó újabb teher ne okozzon áremelkedést az alapvető élelmiszerek piacán.
A maximalizálás nélkül 20-120 ezer forinttal növekvő tehergépjármű kötelező biztosítási díjak számos - már eddig is nehéz helyzetben lévő - vállalkozásnak okoznának újabb költségnövekedést - írja az Index.
Amennyiben a parlament a jelenlegi tervezetet módosítva 30 ezer forintban állapítaná meg a baleseti adó felső határát, akkor az adóból remélt 27 milliárdos bevétel mindössze 2 milliárd forinttal csökkenne.
A felső korlát bevezetése azért indokolt, mert a kötelező gépjármű felelősségbiztosításra tervezett plusz 30 százalékos balesti adó miatt újabb jelentős tétellel növekedne a fuvarozókat terhelő költségek köre. A tervezett biztosítási adó, a gázolaj növekvő jövedéki adója és a január elsejével tervezett minimálbér emelés a szállítási költségek újabb jelentős növekedéséhez, ezen keresztül pedig általános áremelkedéshez vezetne.
Múlt szerdán nagy örömünkre ellátogatott hozzánk Michiel Kuijs, a DAF Trucks NV European Sales Directora, valamint Ferenc Ujszaszi és Attila KISS, a DAF Hungary Kft. ügyvezető igazgatója és kereskedelmi igazgatója.
BővebbenNagy a tesztjármű-forgalom a K&V háza táján, ezúttal egy 100%-ban elektromos Volvo Electric FM vontató járt nálunk terheléses menetpróbán.
BővebbenKözeleg az év vége, de a K&V-nél már a 2025-ös járműbeszerzések vannak terítéken.
BővebbenAz elismerés számunkra különösen fontos, hiszen a beneFit Prize a vállalati jóllét és gondoskodó munkahelyi kultúra díja, amivel olyan cégeket tüntetnek ki, amelyek példaértékű munkavállalói környezetet teremtenek.
BővebbenÚjabb izgalmas fejezetet nyitottunk a K&V flottamegújítási projektjében!
BővebbenA tavalyi sikeres együttműködés után a Mikulás, aki a világ legprofibb logisztikusa, idén újra a K&V-t bízta meg, hogy segítsünk neki kamionjainkkal az ajándékok kiszállításában.
Bővebben