Szeged belvárosába 2011. május 15-től nem hajthatnak be a tranzitforgalomban közlekedő nehéz-tehergépjárművek. A célforgalom mentesül a tilalom alól.
Vasárnap életbe lépett a szegedi városvezetés azon rendelete, mely egységes össztömeg-korlátozási övezetekre osztja a csongrádi megyeszékhely belső területét. A városvezetés az elképzelés megvalósítását az M43-as autópálya elkészültéhez kötötte. Minthogy a Szegedet Makóval összekötő új sztrádát áprilisban megnyitották, a nehéz járműszerelvények immáron észak felől meg tudják kerülni a várost.
Szegeden kétfajta korlátozott forgalmú övezetet alakítottak ki: középütt egy 3,5 tonna legnagyobb megengedett össztömegre vonatkozó zónát, valamint egy azt körülölelő 7,5 tonnás területet. A korlátozás alól a célforgalomban haladó tehergépjárművek mentesülnek.
Zónatérkép a korlátozott forgalmú övezetekről>>
Múlt szerdán nagy örömünkre ellátogatott hozzánk Michiel Kuijs, a DAF Trucks NV European Sales Directora, valamint Ferenc Ujszaszi és Attila KISS, a DAF Hungary Kft. ügyvezető igazgatója és kereskedelmi igazgatója.
BővebbenNagy a tesztjármű-forgalom a K&V háza táján, ezúttal egy 100%-ban elektromos Volvo Electric FM vontató járt nálunk terheléses menetpróbán.
BővebbenKözeleg az év vége, de a K&V-nél már a 2025-ös járműbeszerzések vannak terítéken.
BővebbenAz elismerés számunkra különösen fontos, hiszen a beneFit Prize a vállalati jóllét és gondoskodó munkahelyi kultúra díja, amivel olyan cégeket tüntetnek ki, amelyek példaértékű munkavállalói környezetet teremtenek.
BővebbenÚjabb izgalmas fejezetet nyitottunk a K&V flottamegújítási projektjében!
BővebbenA tavalyi sikeres együttműködés után a Mikulás, aki a világ legprofibb logisztikusa, idén újra a K&V-t bízta meg, hogy segítsünk neki kamionjainkkal az ajándékok kiszállításában.
Bővebben