A bajor vezetés is fontolgatja a kamionok előzési tilalmának bevezetését kétsávos autópályákon. Az érvek és az ellenérvek hasonlóak, mint hazánkban.
A CSU indítványának célja a következő: megszüntetni a néha hosszú perceken át tartó kamion-kamion előzéseket, amelyek gyakran hátráltatják az autók forgalmát, és vesszéllyel is járhatnak.
Németországon belül nem új ez a kezdeményezés, mivel Észak-Rajna-Vesztfália területén már egy ideje érvényben van az előzési tilalom.
A bajor fuvarozási vállalkozók érdekvédelmi szövetsége (LBT) szintén hasonló kifogásokat említett meg, mint amivel két hónapja nálunk is érvelnek a fuvarozók az új szabály ellen: a külső sávban kialakuló kamion-konvojok szintén elég veszélyesek. Egyrészt a gyorsabb autósok csak a belső sávot tudnának használni, így lényegében számukra egysávossá válik az autópálya, másrészt órákon át konvojban vezetni fárasztóbb és ezáltal veszélyesebb is a tehergépjárművek vezetői számára.
Múlt szerdán nagy örömünkre ellátogatott hozzánk Michiel Kuijs, a DAF Trucks NV European Sales Directora, valamint Ferenc Ujszaszi és Attila KISS, a DAF Hungary Kft. ügyvezető igazgatója és kereskedelmi igazgatója.
BővebbenNagy a tesztjármű-forgalom a K&V háza táján, ezúttal egy 100%-ban elektromos Volvo Electric FM vontató járt nálunk terheléses menetpróbán.
BővebbenKözeleg az év vége, de a K&V-nél már a 2025-ös járműbeszerzések vannak terítéken.
BővebbenAz elismerés számunkra különösen fontos, hiszen a beneFit Prize a vállalati jóllét és gondoskodó munkahelyi kultúra díja, amivel olyan cégeket tüntetnek ki, amelyek példaértékű munkavállalói környezetet teremtenek.
BővebbenÚjabb izgalmas fejezetet nyitottunk a K&V flottamegújítási projektjében!
BővebbenA tavalyi sikeres együttműködés után a Mikulás, aki a világ legprofibb logisztikusa, idén újra a K&V-t bízta meg, hogy segítsünk neki kamionjainkkal az ajándékok kiszállításában.
Bővebben