Bioüzemanyagok és hibrid autók ide vagy oda, sajnos az előrejelzések szerint várhatóan nem hogy csökkenne, hanem jelentősen tovább fog nőni a közlekedési szektor szén-dioxid kibocsátása. A fuvarozás és a repülés jelentik a legnagyobb problémát.
Az OECD (Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet) nagyon borúlátó előrejelzést adott közre, mely szerint 2030-ig további 40%-kal fog nőni a közlekedés okozta szén-dioxid kibocsátás.
A közlekedés részaránya a teljes szén-dioxid-kibocsátáson belül igencsak számottevő, 23 százalék. Ezen belül pedig a személygépkocsik, a teherautók és a buszok a legnagyobb szennyezők, az OECD számításai szerint különösen nagy a kisteherautók szerepe. A kutatók a legnagyobb kibocsátás-növekedést ugyanakkor a vízi és légi közlekedés terén regisztráltak.
Múlt szerdán nagy örömünkre ellátogatott hozzánk Michiel Kuijs, a DAF Trucks NV European Sales Directora, valamint Ferenc Ujszaszi és Attila KISS, a DAF Hungary Kft. ügyvezető igazgatója és kereskedelmi igazgatója.
BővebbenNagy a tesztjármű-forgalom a K&V háza táján, ezúttal egy 100%-ban elektromos Volvo Electric FM vontató járt nálunk terheléses menetpróbán.
BővebbenKözeleg az év vége, de a K&V-nél már a 2025-ös járműbeszerzések vannak terítéken.
BővebbenAz elismerés számunkra különösen fontos, hiszen a beneFit Prize a vállalati jóllét és gondoskodó munkahelyi kultúra díja, amivel olyan cégeket tüntetnek ki, amelyek példaértékű munkavállalói környezetet teremtenek.
BővebbenÚjabb izgalmas fejezetet nyitottunk a K&V flottamegújítási projektjében!
BővebbenA tavalyi sikeres együttműködés után a Mikulás, aki a világ legprofibb logisztikusa, idén újra a K&V-t bízta meg, hogy segítsünk neki kamionjainkkal az ajándékok kiszállításában.
Bővebben