Először haladhattak végig személyeautók az M6/M60-as autópálya Szekszárd-Pécs-Bóly szakaszának mintegy 30 kilométeres szakaszán a június 9-i sajtóbejárás alkalmával. A munkálatok a teljes szakaszon akár 2009. novemberére befejeződhetnek.
Az összesen nyolcvan kilométer pályaszakaszon 60-70 százalékban elkészült az első aszfaltréteg, és mintegy 5 százalékban a harmadik, úgynevezett kopóréteg is rákerült az úttestre. Az aszfaltozási munkák készültsége mellett látványos az előrehaladás a műtárgyak építésében is: az M6-os Szekszárd és Bóly közötti 50.9 kilométeres szakaszon 55 híd és völgyhíd, három pihenőhely és egy autópálya-mérnökségi telep építési munkálatai zajlanak.
Továbbá ezen a részen négy alagutat (Bátaszék, Geresd, Baranya, és Véménd) is kialakítanak. Az M60-as Bóly és Pécs közötti 30.2 kilométeres szakaszán két pihenőhely, 32 műtárgy (hidak és völgyhidak), és egy autópálya-mérnökség épül. Az M6/M60–on tehát összesen 87 híd épül: 37 vasbeton szerkezetű felüljáró, 28 vasbeton szerkezetű aluljáró, 12 acél hullámlemez szerkezet és egy acél szerkezetű közmű híd.
A legjelentősebb a Szebényi völgyhíd lesz, amely a maga 866 méterével Magyarország második leghosszabb viaduktja. A kilenc nyílású gerendahíd leghosszabb támaszköze 100 méter. Az autópálya építése során 7,5 millió köbméter földet mozgatnak meg és 1,5 millió négyzetméter aszfaltot építenek be.
Az autópálya 2010. március 31-i hivatalos átadásához novemberre el kell készülnie a létesítményeknek, mivel az engedélyek, az alagút európai uniós biztonsági tesztje több hónapot vehet igénybe. A bátaszéki és a pécsudvardi mérnöki telepet 2009. szeptemberre, a pálya aszfaltozását és a műtárgyakat novemberre befejezik a kivitelezők.