Az alábbi cikk egy kis figyelemfelkeltés azok számára akik kímélni szeretnék autójukat és a kényelmet is szeretik.
Az autó is melegségre vágyik Befagyott ajtózár, az ablakokon vastag jég, az aksi gyenge, a motor nehezen indul, okádja a füstöt, az utastér meg, akár a jégverem. Ismerős helyzet? Pedig lehetne másképp is!
A DEFA állófűtési rendszer három fő részegységből áll. Bármelyik modul önállóan is hasznos felszerelése az autónak, és később bármikor kiegészíthető a hiányzókkal. Természetesen a komplett rendszer egyben is megvásárolható. Hívja kollégáinkat, és ők segítenek összeállítani a kívánt konfigurációt! |
![]() |
Az autó télen A motor nem szereti a hideget. Alacsony hőmérsékleten az üzemanyag tökéletlenül ég, csökken a teljesítmény, nő az üzemanyagfogyasztás, és sokkal több káros anyag kerül a levegőbe. A katalizátor ugyanis szintén csak a megfelelő üzemi hőmérsékleten képes ellátni feladatát. Ráadásul még a korszerű, szintetikus kenőanyagok is besűrűsödnek a nagy hidegben, a motor olyankor kevésbé "olajozottan" megy, nagyobb a kopás, gyorsabb az elhasználódás. Ha többet szeretne megtudni a DEFA rendszerről, olvassa el részletes ismertetőnket (A megtekintéshez Adobe Acrobat Reader 5+ szükséges) |
![]() |
A motorelőmelegítő fűtőbetét a DEFA állófűtés-rendszer lelke. Az előmelegített motor sokkal könnyebben idul, kisebb a kopás, kevesebb üzemanyagot használ, és kevésbé szennyezi a levegőt. Sokféle fűtőbetét létezik, a DEFA törekszik a optimális megoldásra minden autótípus esetén. Leggyakrabban a motorblokkba, a fagydugó helyére kerül beépítésre, és a hűtővizet melegíti. Néhány autótípushoz viszont a külső hűtővízkör csőhálózatába illeszkedő fűtőelemet kínálnak. Létezik még az olajteknőbe épített merülőforraló, és olyanok is amelyek kívülről melegítik motort, vagy az olajteknőt. A legtöbb autómodellhez található fűtőbetét a DEFA kínálatában, és a választék folyamatosan bővül. Az Ön autójához való típusspecifikus fűtőelem kiválásztásához hívja kollégáinkat! |
![]() |
A DEFA utastérfűtő készülékei kifejezetten autós alkalmazásra készültek, túlmelegedés ellen biztosítva vannak. Modern szabályzásuknak köszönhetően nagy fűtőteljesítménnyel dolgoznak, amíg az utastér hideg, és fokozatosan csökkentik az energiafelhasználást, ahogy a belső levegő melegszik. |
![]() |
Hidegben az akkumulátorhatékonysága romlik, -18°C-on a valódi kapacitásának mindössze 40%-a hasznosul. Emiatt hűvös reggeleken az autó egyre nehezebben és nehezebben indul. Viszont ha DEFA akkutöltőt használ, az akku még a legnagyobb hidegben is biztosan fel lesz töltve. A modern fedélzeti elektronika akkor is fogyasztja az áramot, amikor az autó a garázsban áll. Egy idő után a nem használt kocsi akkumulátora lemerül, hacsak nincs folyamatosan töltve (csepptöltés). A DEFA akkutöltő erre a feldatra is alkalmas. És nemcsak autók hanem lakókocsik, hajók és különböző berendezések akkumulátorához is használható. |
![]() |
A DEFA állófűtés "kézi vezérléssel" is használható, igazán komfortossá azonban a megfelelő automatika teszi. A rendszer ebben is maximálisan rugalmas, választható hozzá programozható időkapcsoló, vezérelhető a külső hőmérséklettel összhangban, vagy működhet hőfokszabályzó segítségével folyamatosan. Mindez távirányítós kivitelben is elérhető. |
![]() |
Még nem érkezett hozzászólás a bejegyzéshez!